how hard can it be for the Dutch... Very hard, as everyone knows the state of airworthiness of the KLu's hardware inventory is terrible. Lot's of aircraft are grounded due to a lack of spare parts. Don't forget there are a number of F-16 in Alaska now aswell for training purposes. Maybe they can se...
Ik heb recentelijk in een Biman DC-10 gevlogen en die was ook in een 2-5-2 configuratie. Die kist was hetzelfde subtype (DC-10-30) en zelfde deurconfiguratie. Hoewel het ook kan zijn dat het Biman gewoon niets kan schelen..... Erwin Volgens mij zijn bij de Kdc-10 een aantal deuren verwijderd en een...
De vraag is natuurlijk op de kosten/moeite/gedoe/frustratie/energie opwegen tegen de baten van het geplaatst hebben van een foto. Als ik die verhalen zo lees, gaat die businesscase bij mij al niet op ;-) Dat is een keuze die iedereen voor zichzelf moet maken. Ook zal iedereen daar anders over denken.
Dat is in de eerste plaatst te reden dat ik Fotografeer, voor mezelf. Maar ik ben wel blij dat het me lukt om een foto geaccepteerd te krijgen op A.net. Betekent voor mij toch dat ik een kwalitatief goede foto gemaakt heb ook goed nabewerkt heb. Als ik een dag ga spotten en maak 1000 foto's dan uplo...
Overigens als je jezelf vraagt waarom dat een foto afgewezen wordt kan het weleens intresant zijn om deze op A.net op het foto feedback forum te plaatsen: http://www.airliners.net/aviation-forums/photography_feedback/ Hier zitten ook screeners. af en toe krijg je na hun uitleg toch een heel andere k...
A.net stelt inderdaad hele hoge eisen. Ik heb af en toe het idee dat als een bepaald vliegtuig er al vaak opstaat bv een Klm 737 ze deze strenger screenen. als een Iraqi 727 geschoten door een vliegtuigraampje. Maar over het algemeen zijn de Criteria van A.net heel streng. Ik heb zelf ook een Accept...
Ik wil niet te veel speculeren, maar Misschien Vulkaan as, waardoor glasvorming ontstaat in 1 van de moteren 1 schoep afbreekt en door de motor naar buiten is gekomen? of zeg ik nu heel erg vreemde dingen. Ik begreep namenlijk dat het probleem zich boven Indonesie voordeed.
Dit heeft te maken met eventuele noodgevallen, volgens mij is het verplicht gesteld vanuit de typecertificering of zo. Stel dat er tijdens de start of landing eentje op z'n dak beland is het makelijker om eruit te komen of eruit gehaald te worden. Ik geloof dat dit met meerdere types met schuifdak i...
How do these planes work, do they always fly remote controlled? or is there also an option for a Pilot? as you see them flying in formation during Airshows aswell.
Here also some of me. Including some of the Civil traffic. PH-XRX http://img707.imageshack.us/img707/1766/phxrx20100918ehehdsc085.jpg XV295 http://img213.imageshack.us/img213/4968/xv29520100918ehehdsc085.jpg PH-HZE http://img213.imageshack.us/img213/783/phhze20100918ehehdsc085.jpg EI-DPJ http://img3...