Zolang de lessor van de CKD 1,2 mljn per maand vraagt gaat die er niet komen.
BFY is een idee wat binnen MP al vaker is geneomd, maar door de directie als niet haalbaar is weggezet.
ETD 17/02 0700YS11 wrote:No departure, in system for today.fokker74 wrote:Parking spot for SU-GCE.
And possebel departure time.
Gr
Zeker niet gezien het enorme succes van de 757 in de HV vloot in het verleden.mac wrote:Welke winstgevende LCC heeft meerdere types (geen sub-types) in haar vloot? Voor een handvol Afrikaanse of andere medium-haul bestemmingen gaat HV geen extra type in de vloot opnemen.
Eensch. Maar daar zorgt AF wel voorAvgeek wrote:Aan de andere kant blijf je als holding klant bij beide concurrenten, wat mogelijkheden bied voor de toekomst.B767-300ER wrote:Zou dan voor het eerst zijn dat HV dan anders besteld als KL. Daar is de kogel al door de spreekwoordelijke kerk vwb de MAX
Wat denk je zelf.Berven1 wrote:Zou HV ook paar Airbussen A321XLR's hebben voor lange afstanden als de KLM ook een order gaat plaatsen bij Airbus? Zo kan HV net als de KLM met A321XLR een lijndienst openen vanaf Amsterdam naar New York of Toronto in Canada, bijvoorbeeld.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more