Deze KLM Cargo vervoerscijfers betreffen volgens mij de full- freighters, resterende combi's en de aangeboden "lower deck" vrachtcapaciteit op de passagiersvloot.737freak wrote:Als ik kijk naar de meest recente vervoerscijfers van AF-KL dan zie ik voor KLM Cargo een loadfactor van 62%:
https://www.airfranceklm.com/en/system/ ... vdef_0.pdf
Kan zijn dat MP voldoende werk heeft voor 4 machines, maar als ze voor 40% leeg vliegen dan moet er misschien naar het vluchtaanbod gekeken worden. Dat is te simplistisch gedacht natuurlijk, want het aantal frequencies en het aantal bestemmingen is ook veel waard natuurlijk, zeker voor perishables. Maar wellicht zijn de 747's te groot voor de vrachtmarkt van vandaag. Verder weet ik niet wat de utilization van de 3 ERF's is, tov de PH-MPS. Of is verdere krimp van MP 'vloeken in de kerk'?
Bingo.747classic wrote:
Deze KLM Cargo vervoerscijfers betreffen volgens mij de full- freighters, resterende combi's en de aangeboden "lower deck" vrachtcapaciteit op de passagiersvloot.
Splitsing van deze cijfers zou een beter inzicht geven over de actuele beladingsgraad van de full freighters.
Kan je uitleggen waarom? De 406-Freighters zijn een jaar of 13 (of zelfs meer) jonger dan de MPS dus daar zit nog genoeg leven in.Berven1 wrote:Boeing 777F is dat ideale vervanger voor 747F's voor de toekomst als het bij MP kan komen in nabije toekomst?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more