Denk dat je TUI en Sundio niet als even groot kan bestempelenKristiaan-D wrote:Sundio = Sunweb/Vaya/Jiba/Sudtours + Gogo/Xtravel.. Praat je dus over een redelijk grote speler in de lijn van TUI/OAD/Sundio..
Daarom staat TUI ook als eerste genoteerd en Sundio als 3e. Is 'in de lijn van', niet 'ter grootte van'B767-300ER wrote: Denk dat je TUI en Sundio niet als even groot kan bestempelen
Verkeerd opgevat van mij. Ik denk dat Thomas Cook (Neckermann) dan ook wel in dat rijtje hoort.... VOOR sundio, wel te verstaanKristiaan-D wrote:Daarom staat TUI ook als eerste genoteerd en Sundio als 3e. Is 'in de lijn van', niet 'ter grootte van'B767-300ER wrote: Denk dat je TUI en Sundio niet als even groot kan bestempelen
B767-300ER wrote:Ik denk dat Thomas Cook (Neckermann) dan ook wel in dat rijtje hoort.... VOOR sundio, wel te verstaan
Inderdaad!!B767-300ER wrote:Maar goed
1 ding wat we dan wel kunnen concluderen is dat het grote gevolgen heeft voor transavia.Kristiaan-D wrote:B767-300ER wrote:Ik denk dat Thomas Cook (Neckermann) dan ook wel in dat rijtje hoort.... VOOR sundio, wel te verstaan
Klopt, was ik ook vergeten. Heb jij dan weer gelijk in .
Overigens, ter aanvulling: ik bevestig niet dat deze club bij HV weg is/gaat. Ik kan alleen vertellen dat er een verschuiving plaatsvind binnen de hele sector, zo ook het voornemen van XL Airways om vanaf AMS te gaan vliegen naar de welbekende vakantieoorden gevoed door touroperators.
Inderdaad!!B767-300ER wrote:Maar goed
Met alle huidige ontwikkelingen is dat een conclusie die op zichzelf getrokken kan worden. De impact van een Vueling of een Corendon of een XL Airways kan zuur zijn wat heftig bijt op de productie van HV. Het is dan ook zaak dat de desbetreffende afdelingen er actie op ondernemen, en denk maar dat die met de huidige ontwikkelingen op scherp staan...nick777 wrote: 1 ding wat we dan wel kunnen concluderen is dat het grote gevolgen heeft voor transavia.
Vergeet niet dat het aanbod de afgelopen jaren ver naar beneden is gegaan. Ducthbird weg, Martinair weg van de europese markt. Verder, met uitzondering van Las Palmas zijn alle andere bestemmingen pure lijndiensten. Dat touroperators hier meer gebruik van gaan maken is omdat niet iedereen meer de standaard dagen en periodes op vakantie wil.B767-300ER wrote:De eerste klap die HV heeft gekregen was van TUI door de oprichting van ArkeFly... Nu volgt de rest...
In het verleden te hard gelachen en nu met argusogen toezien hoe TUI (aankomende zomer 10 toestellen van ArkeFly gestationeerd op AMS), Veuling (met wellicht Sundio) en Corendon je de kaas van het brood eten.
En dan nagaan dat 25% van de TUI productie op de IT nog steeds noor HV gevlogen wordt, ziet het er somber uit voor HV.
Met dank aan de KLM. Ik zie een herhaling van zetten. Jullie ook?
No prob. Je kwam getergd over met je opmerking. Vond ik opvallend.phkza wrote:@nick777: was niet onbeleefd bedoeld. Maar inderdaad, denk dat we nu zo'n beetje (14.00) het nieuws moeten gaan volgen.
@maartje:
Custom addict wrote:Nu nog een goede tegenhanger van KLM vinden c.q. opstaan en dan kan het eindelijk
eens leuk worden op schiphol.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more