Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
Vanuit de Sakura lounge mooi zicht op de gate.
Brandweer rijdt nu van F2 (MH) naar positie tussen F4 (KL, PH-BQF) en F6 (ook KL, kan registratie niet zien)...
adz wrote:Vanmorgen ook nog een EZY 737 binnengekomen onderweg van Luton naar ??? (Duitsland?) met een technisch probleem. Geparkeerd (geweest?) op D95.
Was onderweg naar WAW
Niets maar dan ook niets is zeker in de luchtvaart
adz wrote:Vanmorgen ook nog een EZY 737 binnengekomen onderweg van Luton naar ??? (Duitsland?) met een technisch probleem. Geparkeerd (geweest?) op D95.
Was onderweg naar WAW
Was de EZY2341 and arrived 08:37A with G-EZJP. Left 09:53A as EZY2341.
Details vertrekkende vlucht
Schiphol plaatselijke tijd zondag 9 november 18:25
Datum Tijd Vlucht Luchthaven Status Actueel
09/11 13:20 KL 0651 Washington Boarding 17:43
Maatschappij Hal Balie Gate Type 744 KLM Royal Dutch Airlines 2 14,16 E09 744 +31 (0)20 - 474 7747
Hans Biere wrote:Hallo Allen,
Wederom problemen met een KLM-vlucht.
Zojuist rapporteert op Radar West KLM601 (EHAM-KLAX) te willen beginnen met fueldump boven de Noordzee.
Het betreft KLM B744 PH-BFD.
Komt terug ivm scheur in cabine-raam...althans volgen CISS pagina 407 KLM Free Format
Nee; ja
De minimale dumphoogte is zodanig dat geen brandstof het oppervlak bereikt. Tenzij het zo urgent is dat de kist anders de plomp in zou gaan, natuurlijk.