Twee maanden voor een D-check? Wow!nemaco wrote: PH-CKC is op 25 juni vertrokken naar Xiamen voor een D-check en zal in nieuwe livery terugkomen rond 20 augustus.
Fraai! Er staat ook 100 op het Heineken blikje zag ikCaptainRoPro wrote:Na eerder een 747-400 van de KLM nu ook een 3D walk through model van de KLM 787-10 PH-BKA.
De 777X is wel flink groter dan de -200's, zelfs groter dan de -300's. Maar goed, ze rekenen vast ook aan de A350-1000nemaco wrote:Er wordt door KLM momenteel ook zeer serieus gerekend aan de 777X als vervanger voor 777-200’s.
De BGO gaat ook voor HV vliegen deze zomer.CaptainRoPro wrote:Ik zag dat de PH-BGL nu voor Transavia wordt ingezet en zojuist vanaf Rotterdam naar Pula is ingezet als TRA29R... Was een welkome verrassing voor me toen hij net na vertrek over mijn huis vloog....
Daar wordt over gespeculeerd maar dat (sub) type is niet aangekondigd door Boeing. Wel is in 2016 gezegd dat een stretch van de -9 in principe mogelijk is, als er genoeg belangstelling voor zou zijn.76-er wrote:Wacht even, de 777-10??
Boven de honderd komt er een CA bij.B767-300ER wrote:Ik dacht dat KLC maximaal 100 pax mocht vervoeren volgens afspraken met de VNV. Is dat aangepast?
Of komen deze machines onder het duurdere KLM te vallen?
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more