Dat een crashgate moet vrijblijven helemaal mee eens, Dat er een E-0ne langs moet kunnen via de weggetjes vanaf de crashgate kan ik me ook in vinden. Blijft alleen het feit dat men nu met deze argumenten komt terwijl er bij vorige FF's of dergelijke oefeningen, ooit gehouden daar, men nooit eerder d...
Heard sofar for monday april 13th French-, German- and Dutch tanker from 0900lt till 1100lt. German- and Dutch tanker from 1300lt and 1500lt. I am not sure this schedule will used on the other days as well.
Douwe, gelukkig heb ik je foto's wel gezien. Bracht weer goeie herinneringen bij mij terug. Prachtig land Suriname, leuk druk veld Zorg en Hoop. Volgens mij zijn je foto's airside gemaakt want de laatste keer dat ik er was had men een betonnen muur om het veld aangelegd voor de veiligheid. Er waren ...
The oilrigs that can be seen from Ameland are called Ameland-Westgat (EHMA and EHMB). The rigs are able to receive helicopters and regular flights are being flown to those rigs. They most probably work with Amsterdan Info freq 119.175 or Dutch Mil freq 128.350
Indeed nice picture. Pity it is parked facing west. Was it pictured inside- or outside the fence? Anyone for it's parking location at East-apron. I mean K-number?
Evert, Regarding your question, it has something to do with possible reflection from the wing while using the on-board camera's. Nowadays the Cobra Ball ll a/c have camera-windows on both sides of the fuselage, the Cobra Ball l only had camera-windows, larger round-ones, on the starboard side, hence...
Otis 81 flight (KC-130J) and Knighthawk 31 X 4 MV-22B have departed for France: OTIS 81,82,83 KC-130J 166472,166764,168071 Vmgr-252 KNIGHTHAWK 31 X 4 MV-22B 168284/02,168289/03,168306/07,168324/08 Hmx-1 Where in France? Maybe worth a visit. They were expected at Caen airport, France Cheers, Ranger