Een zwarte dag voor de werkgelegenheid bij KLM TD, vooral in de motorshop : - Alle A350 technische kennis/ onderhoud (zover niet reeds uitbesteed, HMV?) zal worden uitgevoerd bij AF - De Rolls Royce motoren worden onderhouden door RR (onderhoudscontract), dus na uitfasering van de A330, B747-400ERF...
Mwa, dat is toch echt flauwekul. Ze vertellen wat nodig is, wat moet. Dus bijvoorbeeld vlootvernieuwing moet: dat vergt investeringen en contractuele verbindingen, en dat betekent risico voor het bedrijf, die moeten dus. Wát er dan aangeschaft wordt hoeven ze niet te melden - dat is aan de directie...
Neem de woorden van de topmensen van een beursgenoteerde onderneming altijd met een korreltje zout. Er gelden regels voor het naar buiten brengen van zaken die invloed kunnen hebben op de beurskoers. Ze "liegen" en zwijgen niet omdat ze de wereld willen misleiden, maar omdat ze liever geen sancties ...
- Is er al een "seat plan" van de 777-200ER/-300ER met premium Comfort ? Hopelijk wordt Business Class rij 6 (achter de pantry) dan meteen verwijderd, mijns inziens een business class onwaardig product. Ik ben niet zo handig, dus ik weet niet hoe ik een screenshot kan toevoegen aan mijn post, maar ...
En vandaag teruggekomen. En de A330-200 PH-AOC is juist naar Luqa gevlogen. De laatste wide-body straks ook in 'dolphin'-livery? Zo ja; dan dus alleen nog 737-900 PH-BXY in oude kleuren, tenzij die in Norwich ook een nieuwe paintjob krijgt. PH-BVB is alleen geweest om de livery weer even te ververs...
Lufthansa heeft zojuist aan gekondigd dat ze 7 B778F gaat kopen daarbij komen er ook 3 B772F bij, en tot 2031 totaal nog 7 B772 freighters. Lufthansa zal ook nog 7 extra B789 aan de vloot toevoegen. link Numbers don't add up. 7x 778F 3x 77F 7x 789 (compensatie voor vertraging 779) Plus lease extens...
Ger wrote: ↑21 Dec 2021, 14:11
KLM Airbus A330-200 PH-AOC gaat vandaag als vlucht KL9871 naar Jakarta en ik neem aan voor onderhoud bij GMF AeroAsia. Moet er nog een 330 terug van CGK naar Amsterdam?