Het verticale stabilo voor de derde KLM B787-9 is reeds gereed en van verf voorzien. PH-BHD KLM Royal Dutch Airlines Boeing 787-9, C/N 38763 / LN 381. Paine Field, 21 Oktober 2015 https://c1.staticflickr.com/1/711/22387154561_2aafda53a2_z.jpg Original uploaded by WoodydAeroimages, zie : http://www.f...
Oke. In dat geval blijf ik erbij dat de BFN onder financial lease valt. Maar kennelijk vergis ik mij. Eigenaar van de PH-BFN is "Aircraft 26372 Trust", Wilmington (USA). Hierbij is het getal 26372 het Boeing serial number van het vliegtuig, zie : http://landewers.net/PH.txt Dit betreft ee...
Het lijkt mij niet zo moeilijk om een gehele pylon (of spare parts) van één van de recent uitgefaseerde AF 744's te verkrijgen.
Krijgen we ook nog eens wat terug.
Waarschijnlijker is echter dat het lek in de vleugeltank, ergens boven pylon #2 zit.
Eerste vlucht voor de tweede B789 voor KLM. L/N 368, C/N 38760, B787-9, PH-BHC, KLM, Callsign BOE235, Paine Field, 19 Oktober 2015. https://c2.staticflickr.com/6/5772/21693973943_f689703fde_z.jpg Original uploaded by moonm, see : http://www.flickr.com/photos/moonm/21693973943/ Zie ook : http://fligh...
First (B1) flight PH-BHA KLM Royal Dutch Airlines Boeing 787-9 Dreamliner - C/N 36113 / LN 356, Paine Field,14 Oktober 2015
Original uploaded by WoodysAeroimages, see : http://www.flickr.com/photos/woodysaero ... 558901924/
Wat is er precies aan de hand met de PH-BFN ?
Sinds een week (6 Oktober) staat ze in SFO, schijnbaar met brandstof lekkage ?
Heeft iemand meer details ?
Misschien is stallen in hangaar 32/9 goedkoper dan in Seattle.... :lol: Deze 789's zijn operational geleased (en dus geen eigendom van KLM). Afhankelijk van de voorwaarden in het leasecontract en het koopcontract van de lessor (AerCAP) lijkt het goedkoper om ze in Seattle te houden, ze zijn immers ...
De tweede KLM 789, L/N 368, C/N 38760, PH-BHC is vanuit de Final Assembly line (gebouw 40-26) naar gebouw 40-24 versleept voor verdere afbouw. http://c2.staticflickr.com/6/5758/21798917009_acdcbc4a46_z.jpg Original uploaded by WoodyAeroimages, see : http://www.flickr.com/photos/woodysaeroimages/2179...
DDG/CDL 744:
One may be missing.
+2.5% fuel consumption
reduce performance and structural (T/O and landing) weights by -9435 kgs
reduce en-route climb weights by 4536 kgs.
First KLM 787-9 in the hangar (painted), Sept 18. https://c2.staticflickr.com/6/5768/20902645763_349ec24fc8_z.jpg Original uploaded by Moonm, see : https://www.flickr.com/photos/moonm/20902645763/ First KLM 787-9 at the flight line https://pbs.twimg.com/media/CPbTNNVUcAEw0RU.jpg Copyright : WoodysAe...
Ik ben abonnee van het weekblad Flight International sinds 1978. Sinds de veranderingen op de NL-postmarkt is de bezorging langzamerhand steeds slechter geworden. Ontvangst via diverse private postdiensten of Post.nl at random. Soms geen ontvangst , soms twee issues tegelijkertijd ontvangen. Bij afl...