Waarschijnlijk een codeshare met ABR (heeft het zelfde vluchtnummer, alleen n andere kist)SPL wrote:Cargo:
S-ramp:
SWN8026 21:30 ATP, denk niet dat deze komt.
Groeten Martijn
Adios,
Hurricane
Waarschijnlijk een codeshare met ABR (heeft het zelfde vluchtnummer, alleen n andere kist)SPL wrote:Cargo:
S-ramp:
SWN8026 21:30 ATP, denk niet dat deze komt.
Groeten Martijn
When this info is correct the T7 might be a JAL one (only one to use -346ER's) and how come the C160 is historic?jimmy van drunen wrote:Yeah
Boeing:
B777-346 ER
Historic Aircraft:
C-160 Transall
Kalitta seems to be the most logical one; usually they use K4/CKS flightnumbersSPL wrote:Ricardo 767-200ER wrote:en welke maatschappij is CK? kan niets vinden op dat tijdstip.
als je de Kalitta bedoeld, die vertrekt morgen om 08:00 met N700CK.
Groeten Martijn
En voor de goede orde; heeft een Delta kleurtje (zolang het de 665 blijft)SPL wrote:En de laatst NW/DL 744 gaat wezen de N665US.
Groeten Martijn
En een hint voor je tekst; met Google Translate krijg je een perfecte Franse tekstnuckleuz wrote:Sorry, had beter moeten zoeken.
Thanks!
Very nice; C U thereGuinness wrote:PC-9M from the Irish Air Corps will be on static !
Guinness
That one slipped past my attention;air-bus wrote:It will become the A320 with construction number 527. This is the former N619AW from US Airways.Hurricane wrote:Will this become an ex Northwest a/c or perhaps Frontier?
I believe that indeed PH-AAY is reservated
Regards,
Arno
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more