Interessant! Weet je ook het hoe en waarom?LuchtvaartO_NL wrote:De Airbus 400 komt in november.
http://www.rd.nl/vandaag/binnenland/tes ... -1.1125930Bassie76 wrote:Interessant! Weet je ook het hoe en waarom?LuchtvaartO_NL wrote:De Airbus 400 komt in november.
De voormalige militaire vliegbasis, onder de rook van Hengelo, is deze week een testlocatie voor een aantal bijzondere proeven. Het NLR onderzoekt in opdracht van de Europese Commissie en aannemingsbedrijf Possehl uit Oosterhout de speciale toplaag van de landingsbaan op Twente Airport.
Het NLR moet met een reeks remtesten vaststellen of een natte baan met de speciale Antiskidlaag van Possehl net zo stroef en net zo veilig is als een gewone, droge baan. Om incidenten te voorkomen.
maar ik heb ook oktober horen noemen voor de F100Het onderzoeksinstituut zet in november een Fokker 100 en een Airbus A400, een zwaar militair transporttoestel, in voor de remtesten. De viermotorige propellorkist, ingevlogen vanuit de Airbusfabriek in Sevilla, maakt voor het eerst zijn opwachting in Nederland.
Het zal niet de eerste keer zijn dat de A400 in Nederland te zien zal zijn, want was die vorig jaar al niet een keer op Eindhoven? Toch leuk nieuws en iets om naar uit te kijken. Bedankt.RD wrote:De viermotorige propellorkist, ingevlogen vanuit de Airbusfabriek in Sevilla, maakt voor het eerst zijn opwachting in Nederland.
LuchtvaartO_NL wrote:Betreffende persoon heeft het over de PH-BFD als ik het goed heb.
Dat is een Boeing 747-406.
Voor Aeronextlife is een ontheffing verleend voor 12 vliegtuigbewegingen met een vliegtuig typ Boeing 737 en 18 vliegtuigbewegingen voor transportvliegtuigen.
Maar desalniettemin zou het fantastisch zijn als die hier naar toe zou komen voor demontage Ik kijk er naar uit.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more