Moderator: gatso76
Met een 737-400 word bedoeld dat ze een kist gaan charteren en niet een eigen 737 gaan inzetten. Wss kunnen ze door de MAX problemen niet eigen vliegtuigen inzetten.EHRD88 wrote:Ben dan heel benieuwd naar die 734. Inhuur? RAM heeft alleen maar de -700 en de -800. Plus het feit dat de luchthaven (RTM) alleen nog maar next gen toestellen wil hebben. Typo wbt dat type wellicht?
Dat het inhuur moet worden schreef ik ook al. Mede omdat men geen -400 (meer) heeft. Wbt de vevanging is dus alleen maar speculeren. Maar ik heb inmiddels begrepen dat men de slots nog niet rond heeft op RTM dus het is nog geeneens 100% zeker of deze vluchten wel doorgang gaan vinden.Avgeek wrote:Met een 737-400 word bedoeld dat ze een kist gaan charteren en niet een eigen 737 gaan inzetten. Wss kunnen ze door de MAX problemen niet eigen vliegtuigen inzetten.EHRD88 wrote:Ben dan heel benieuwd naar die 734. Inhuur? RAM heeft alleen maar de -700 en de -800. Plus het feit dat de luchthaven (RTM) alleen nog maar next gen toestellen wil hebben. Typo wbt dat type wellicht?
Word waarschijnlijk de 737-800 van Airexplore, maar een A320 van gowair zou ook kunnen.
Vraag me af of ze slots op AMS opgeven hiervoor, om op RTM slots te kunnen krijgen.
EHRD88 wrote:Dat het inhuur moet worden schreef ik ook al. Mede omdat men geen -400 (meer) heeft. Wbt de vevanging is dus alleen maar speculeren. Maar ik heb inmiddels begrepen dat men de slots nog niet rond heeft op RTM dus het is nog geeneens 100% zeker of deze vluchten wel doorgang gaan vinden.Avgeek wrote:Met een 737-400 word bedoeld dat ze een kist gaan charteren en niet een eigen 737 gaan inzetten. Wss kunnen ze door de MAX problemen niet eigen vliegtuigen inzetten.EHRD88 wrote:Ben dan heel benieuwd naar die 734. Inhuur? RAM heeft alleen maar de -700 en de -800. Plus het feit dat de luchthaven (RTM) alleen nog maar next gen toestellen wil hebben. Typo wbt dat type wellicht?
Word waarschijnlijk de 737-800 van Airexplore, maar een A320 van gowair zou ook kunnen.
Vraag me af of ze slots op AMS opgeven hiervoor, om op RTM slots te kunnen krijgen.
Volgens de airline zal er afwisselend de E190, de -700 en de -800 worden ingezet.EHRD88 wrote:Dat het inhuur moet worden schreef ik ook al. Mede omdat men geen -400 (meer) heeft. Wbt de vevanging is dus alleen maar speculeren. Maar ik heb inmiddels begrepen dat men de slots nog niet rond heeft op RTM dus het is nog geeneens 100% zeker of deze vluchten wel doorgang gaan vinden.Avgeek wrote:Met een 737-400 word bedoeld dat ze een kist gaan charteren en niet een eigen 737 gaan inzetten. Wss kunnen ze door de MAX problemen niet eigen vliegtuigen inzetten.EHRD88 wrote:Ben dan heel benieuwd naar die 734. Inhuur? RAM heeft alleen maar de -700 en de -800. Plus het feit dat de luchthaven (RTM) alleen nog maar next gen toestellen wil hebben. Typo wbt dat type wellicht?
Word waarschijnlijk de 737-800 van Airexplore, maar een A320 van gowair zou ook kunnen.
Vraag me af of ze slots op AMS opgeven hiervoor, om op RTM slots te kunnen krijgen.
Between 13decembre and 6january '20 A320 operated by Gowair(subject to change)civil wrote:latest update from Routesonline; Nador – Rotterdam
AT684 NDR1600 – 1905RTM 73G 15
AT685 RTM1200 – 1510NDR 73G 15
Tangier – Rotterdam
AT686 TNG0800 – 1100RTM 73G 15
AT687 RTM2005 – 2315TNG 73G 15
effective Oct 28
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more