Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
Arnoud wrote:Volgens Schiphol.nl wordt voor de China AL de B-18215 verwacht.
Net zoals vrijdag (B-18211) een zeer ongebruikelijke.
Weet iemand de reden hiervoor ?
Groet,
Arnoud
Die heb ik allebei hier meer gezien, lijkt me niet zo ongebruikelijk.
Arnoud wrote:Volgens Schiphol.nl wordt voor de China AL de B-18215 verwacht. Net zoals vrijdag (B-18211) een zeer ongebruikelijke. Weet iemand de reden hiervoor ? Groet, Arnoud
Die heb ik allebei hier meer gezien, lijkt me niet zo ongebruikelijk.
Tuurlijk zijn ze hier al vaker gezien, maar wat Arnoud ook aangeeft, deze serie komt hier niet vaak (B18210 t/m B18215).
Vind het dan ook zeker geen regular visitor.
Dus vandaar zijn vraag waarom nu wel? Deze kisten hebben ook een andere configuratie volgens mij.
Waarschijnlijk staat er een reguliere 744 in onderhoud of staat er eentje TEC.
SPL wrote:Deze kisten hebben ook een andere configuratie volgens mij.
Het scheelt 2 stoelen in F. 210 t/m 215 zijn voorzien van het vernieuwde interieur in alle klassen, en die zetten ze normaliter liever in op TPE-LAX v.v. omdat ze daar meer op verdienen.
Grtz,
'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes'
0825 SHY TC-SKH
0855 PC TC-AAL
0910 PC TC-AAI
1010 PC TC-IZA
1045 SHY TC-SKK
1125 IV EI-DNP
1245 SHY TC-SKS
1300 PC TC-AAY
1410 LX D-AFKA
1800 AB D-AHXD
Het scheelt 2 stoelen in F. 210 t/m 215 zijn voorzien van het vernieuwde interieur in alle klassen, en die zetten ze normaliter liever in op TPE-LAX v.v. omdat ze daar meer op verdienen