CISS -> no type. Maar wordt een MD11F, 1645lt-2035lt.Ricardo 767-200ER wrote:STA 17:45 LH 8320 ex Frankfurt
Found this freighter flight on schiphol.nl but there's no type known, i expect an MD-11F
Can someone confirm this?
Gr ricardo
Moderator: gatso76
CISS -> no type. Maar wordt een MD11F, 1645lt-2035lt.Ricardo 767-200ER wrote:STA 17:45 LH 8320 ex Frankfurt
Found this freighter flight on schiphol.nl but there's no type known, i expect an MD-11F
Can someone confirm this?
Gr ricardo
Hij gaat nu pas vertrekken....nuckleuz wrote:Weet iemand wat er met de Cathay aan de hand is? Hij staat nu stil bij de baan.
Even iets na checken ofzo???nuckleuz wrote:Hij gaat nu pas vertrekken....nuckleuz wrote:Weet iemand wat er met de Cathay aan de hand is? Hij staat nu stil bij de baan.
Klopt de D-ACLM.E-R-I-C wrote:Schijnt dat de LH MD11F nu 1615-1815lt gaat komen.
Dat hoort waarschijnlijk andersom D-ALCM als het over de MD-11F gaatKlopt de D-ACLM.
Little late, but Gulf. 4 N403TB and Fa2000 I-FLYP are additions for the list of 17.45Lt (assuming that Hs125 CS-DNF is actually CS-DFZ...)rené wrote:SPL- East at about 15.30:
CS-DNF 125
CS-DMO BJ
CS-DXG C560
CS-DRZ 125
F-GSNK F900
PH-JAX Be90
ehhh, oeps.......Bokkum wrote:rené wrote:SPL- East at about 15.30:
CS-DNF 125
Little late, but Gulf. 4 N403TB and Fa2000 I-FLYP are additions for the list of 17.45Lt (assuming that Hs125 CS-DNF is actually CS-DFZ...)
Wat is het huidige c/s? Full transavia.com?Roel wrote:First commercial flight for PH-HZL after lease:
HV 661 AMS 1525 2000 LPA
HV 662 LPA 2045 0115 AMS
Times UTC.
GTX Roel
Dat is standaard: vier minuten om de motoren op te warmen.E-R-I-C wrote:De An124 stond ook een flinke tijd op de 24 alvorens hij vertrok.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more