Ik niet nee. Maar dan sla je al een stadium over; we hebben als land al besloten dat we iets uit die klasse willen, dus een afgeragde tweedehands Ford Escort met twee-en-eenhalve ton op de teller wordt het sowieso al niet....
En betalen kunnen we het als westers land heus wel, over het aanatal kunnen we nog onderhandelen, en ook wat het gaat kosten moet eerst maar eens helder zijn. Als het echt alleen om de allergoedkopste optie zou gaan was hadden we net zo goed Shenyangs kunnen kopen of de Fouga's van de Ieren over kunnen nemen....
Maar dat Stealth nu ineens volkomen onverwacht helemaal achterhaald en ouderwets zou zijn lijkt me totale onzin. Okee, laat er een groepje Stealth-fetisjisten rondlopen die denken dat het een tovermiddel is, er zijn natuurlijk zat mensen (ok in het pentagon) die zo'n ballonnetje doorprikken, en het wél goed op waarde weten te schatten. Ik ben er redelijk van overtuigd dat stealth in heel veel scenario's zeker van pas kan komen, zelfs als het je niet geheel onzichtbaar maakt. Zoals ik probeerde te zeggenmet de auto-opties, individueel zijn ze geen van allen belangrijk, maar als geheel biedt het wel veel, en dat geldt denk ik ook voor stealth, supercruise, de SA-suite van de JSF (onder je kunnen kijken mbv HMD enzo), maintainability, upgrade-potentieel, en nog wat features die als geheel wel een goed plaatje opleveren.... (en Jag of mercedes.. één van de twee is Brits he..dus da's duidelijk
)
(maar tegelijkertijd moet ik wel toegeven dat er een bijna misselijkmakend media-offensief vanuit defensie plaatsvindt waardoor je zelfs als (lichte) 'JSF-voorkeursstemmer' bijna een hekel aan het ding gaat krijgen vanwege het door-de-strot-duw gevoel dat ontstaat...)
I have never drunk milk, and I never will . . . .