TUI NL praat/discussie/speculeer corner

ImageSocial talk, maar dan in het Nederlands. Dit is de opvolger van het Praethuis uit het BBS tijdperk. Tagline verplicht !

Forum rules
Image
Post Reply
User avatar
B767-300ER
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 8814
Joined: 25 Dec 2007, 08:35

Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner

Post by B767-300ER »

Tsja, voor hen wellicht wel, maar nu is het verschil dat TAN er niet gemaakt is om zelf winst te maken, maar om de winst van TUI in zijn geheel te vergroten. En ja, dat kan zelfs als TAN verlies draait

BTW Hansworst, check de smiley achter mijn post. Je hebt hem ook mee-gequote. ;)
All times are local times!

Regards, N.
User avatar
skycruiser
Scramble Addict
Scramble Addict
Posts: 1957
Joined: 19 Mar 2005, 21:46
Subscriber Scramble: skycruiser
Location: AMS

Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner

Post by skycruiser »

Perpetuum wrote:@Martijn, de OYJ is beschadigd bij de sealstrip bij de forward cargo door. Kon zo snel niet gerepareerd worden en dus is de AHX ingezet.
Ik wil/ga niemand beschuldigen hoor, maar een beschadigd doorseal doet mij direct denken aan het verkeerd inladen van een ULD welke de seal heeft doen scheuren. In dat geval zou het dan eventueel toch een gevalletje 'afhandelaars-schade' vallen zoals B767-300ER al aangaf...
Gilissen wrote:Wat gebeurt met de pax die premium comfort class hebben geboekt en vliegen met de PH-AHX en PH-AHQ? Heb namelijk deze class geboekt naar Varadero in augustus en ben benieuwd hoe dat opgelost zou worden?
Zulke vragen kunt u misschien beter rechtstreeks aan de maatschappij richten... Welkom op het forum trouwens :wink:
User avatar
B767-300ER
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 8814
Joined: 25 Dec 2007, 08:35

Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner

Post by B767-300ER »

Gilissen wrote:Wat gebeurt met de pax die premium comfort class hebben geboekt en vliegen met de PH-AHX en PH-AHQ? Heb namelijk deze class geboekt naar Varadero in augustus en ben benieuwd hoe dat opgelost zou worden?
Gedowngrade naar een andere klasse. Bij Star classe volgt geen terugbetaling, de overige klassen wel. De terubetaling betreft de meerprijs.
All times are local times!

Regards, N.
User avatar
B767-300ER
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 8814
Joined: 25 Dec 2007, 08:35

Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner

Post by B767-300ER »

76-er wrote:
B767-300ER wrote:heen in combinatie met cancun.
Via CUN is wel lichtelijk 'om'.
Valt op zich toch wel mee???
AMS-CUN-PVR is maar 7,5% langer dan AMS-PVR
TFL heeft wel meer van dat soort rare rondjes dan
AMS-HOG-CUN is 5,0% langer dan AMS-CUN
AMS-PUJ-MBJ is 4,5% langer dan AMS-MBJ

Ook MP heeft zon rondje:
AMS-HAV-PUJ is 29,2% langer dan AMS-PUJ
Om maar even extreem voorbeeld te noemen.....

Alles uiteraard via de GCM.
All times are local times!

Regards, N.
76-er
Scramble Addict
Scramble Addict
Posts: 1022
Joined: 02 Mar 2004, 17:50
Location: Netherlands

Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner

Post by 76-er »

Klopt, verschil is dat we het hier hebben over een tankstop, niet over een driehoeksvlucht. En ik schreef toch ook 'lichtelijk'? :wink:
User avatar
B767-300ER
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 8814
Joined: 25 Dec 2007, 08:35

Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner

Post by B767-300ER »

Uhm, ik bedoelde met "in combinatie met CUN" dan ook niet als tan kstop, maar als 3 hoeksvlucht (CUN zit namelijk al in het routenetwerk van TFL, dus dan kan je dat best combineren. Ook efficienter uit oogpunt van crew....)
All times are local times!

Regards, N.
Bank_angle
Scramble Senior
Scramble Senior
Posts: 300
Joined: 16 Mar 2008, 17:58

Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner

Post by Bank_angle »

Ik denk dan dat via YYZ de beste oplossing is voor een vlucht naar PVR en YYZ dan ook als winter bestemming op te nemen in het routenetwerk van TFL... Kun je tevens leuke skivakantie's aanbieden in Canada.
76-er
Scramble Addict
Scramble Addict
Posts: 1022
Joined: 02 Mar 2004, 17:50
Location: Netherlands

Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner

Post by 76-er »

In Toronto heb je 's winters niks te zoeken als toerist...
User avatar
jfaltena
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 3005
Joined: 09 Dec 2003, 17:08
Type of spotter: S4
Subscriber Scramble: jfaltena
Location: Home or @ any Airfield

Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner

Post by jfaltena »

76-er wrote:In Toronto heb je 's winters niks te zoeken als toerist...
Bank_angle wrote:Ik denk dan dat via YYZ de beste oplossing is voor een vlucht naar PVR en YYZ dan ook als winter bestemming op te nemen in het routenetwerk van TFL... Kun je tevens leuke skivakantie's aanbieden in Canada.
Rijst dan alleen nog de vraag wie de aansluitende vluchten van Toronto naar de Rockies gaat doen...

Grtz, John
Flown from / to; AMS ATH BCN CDG EFL EWR FRA GMP INV LAX LGW LHR LPL MAN RTM SFO VIE YVR YYZ ZRH
Flown in: 300 310 319 320 321 330 737 747 747SP 757 767 Bae146 DC10 F70
Planned flights: none
arkeflyfan
Scramble Senior
Scramble Senior
Posts: 263
Joined: 24 Apr 2008, 17:22

Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner

Post by arkeflyfan »

Puerto Vallarta komt dit najaar in het routenetwerk van ArkeFly!

http://www.youtube.com/watch?v=vgrImor2P1Y
User avatar
Jwal1996
Scramble Rookie
Scramble Rookie
Posts: 84
Joined: 17 Mar 2011, 17:06

Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner

Post by Jwal1996 »

Weet iemand al wat meer over de -door Steven van der Heijden- uitbreiding van de aangekondigde longhaul vloot?
User avatar
B767-300ER
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 8814
Joined: 25 Dec 2007, 08:35

Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner

Post by B767-300ER »

Alles wat je erover wilt weten stat hier reeds beschreven op voorgaande pagina's.
All times are local times!

Regards, N.
User avatar
Jwal1996
Scramble Rookie
Scramble Rookie
Posts: 84
Joined: 17 Mar 2011, 17:06

Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner

Post by Jwal1996 »

B767-300ER wrote:Alles wat je erover wilt weten stat hier reeds beschreven op voorgaande pagina's.
Ja,
maar er staat niks over een 5e of 6e 767.
User avatar
B767-300ER
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 8814
Joined: 25 Dec 2007, 08:35

Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner

Post by B767-300ER »

Jwal1996 wrote:
B767-300ER wrote:Alles wat je erover wilt weten stat hier reeds beschreven op voorgaande pagina's.
Ja,
maar er staat niks over een 5e of 6e 767.
Zorro
Ik zal je op weg helpen. Pagina 104, bovenste post. Of Kijk anders even bij Hans Anders?? ;)

Groeten Niels
All times are local times!

Regards, N.
Maartje
Scramble Junior
Scramble Junior
Posts: 204
Joined: 20 Aug 2010, 11:49

Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner

Post by Maartje »

ArkeFly voegt Zanzibar aan routenetwerk toe

RIJSWIJK - ArkeFly voegt komend winterseizoen Zanzibar als nieuwe bestemming toe aan het routenetwerk. Het specerijeneiland voor de kust van Tanzania wordt met ingang van 6 november elke zondag aangevlogen, in combinatie met het iets noordelijker gelegen Mombassa in Kenia. Op de route wordt een Boeing 767-300ER ingezet.

Zanzibar, dat twee keer zo groot is als de Nederlandse Waddeneilanden samen, heeft witte stranden en een weelderige natuur met mangrovebossen en palmbomen. Het eiland staat daarnaast bekend om de grote specerijenplantages.

ArkeFly-retourtickets van Amsterdam naar Zanzibar zullen verkrijgbaar zijn vanaf 699 euro kosten; pakketreizen naar het eiland zullen vanaf 799 euro boekbaar zijn. De verkoop van reizen naar Zanzibar start eind mei.
Post Reply

Return to “'t Praethuys”