Scramble gaat digitaal

ImageImageHere you will find messages from the Scramble Administration and Editorial Team. Please read them! You can also leave any comments or suggestions about this Message Board, the Scramble website or the magazine.

Forum rules
ImageImage
User avatar
Henk Voortwijs
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 3590
Joined: 13 Jan 2004, 20:56
Type of spotter: Radio monitoring
Subscriber Scramble: Henk Voortwijs
Location: Vogelwaarde, The Netherlands
Contact:

Re: Scramble gaat digitaal

Post by Henk Voortwijs »

Daniel Ravenswaay wrote: 19 Jan 2024, 11:05 Indien PayPal wordt gebruikt voor betaling; er is een optie dat abonnementen automatisch verlengd worden. Of daar dan ook een reminder voor wordt gestuurd heb ik even niet scherp. Wellicht de moeite waard om daar even in te duiken :-).
Ik kan daar op mijn PayPal account niet direct iets van vinden hoe ik dat moet instellen. Ik heb voor alle zekerheid maar een reminder in mijn agenda gezet. Het zou natuurlijk nog mooier zijn als je abonnement automatisch wordt verlengd door Scramble zelf.
UBC760XLT;UBC780XLT;UBC3500XLT;UBC9000XLT;SANGEAN/ATS-909X
Daniel Ravenswaay
Scramble Senior
Scramble Senior
Posts: 292
Joined: 29 Jan 2003, 22:36
Type of spotter: Photographer
Location: Elst (Gld)

Re: Scramble gaat digitaal

Post by Daniel Ravenswaay »

Henk Voortwijs wrote: 20 Jan 2024, 15:51
Daniel Ravenswaay wrote: 19 Jan 2024, 11:05 Indien PayPal wordt gebruikt voor betaling; er is een optie dat abonnementen automatisch verlengd worden. Of daar dan ook een reminder voor wordt gestuurd heb ik even niet scherp. Wellicht de moeite waard om daar even in te duiken :-).
Ik kan daar op mijn PayPal account niet direct iets van vinden hoe ik dat moet instellen. Ik heb voor alle zekerheid maar een reminder in mijn agenda gezet. Het zou natuurlijk nog mooier zijn als je abonnement automatisch wordt verlengd door Scramble zelf.
Hi Henk,
Ik had het er misschien wat duidelijk neer moeten zetten, maar mijn bericht was gericht aan het bestuur van Scramble. Zo'n automatische betaling zou in principe ingesteld kunnen worden door de aanbieder, in dit geval dus Scramble zelf. Excuses voor het misverstand :-).
Daniel Ravenswaay
Cleared Hot Aviation Media
User avatar
LifelinerOne
Scramble Senior
Scramble Senior
Posts: 451
Joined: 04 Jan 2008, 17:07
Type of spotter: Photography
Subscriber Scramble: Anton Homma
Location: NL

Re: scramble gaat digitaal

Post by LifelinerOne »


Dag bestuur,
Ik zou hier nog graag antwoord op krijgen.
Groeten,
Patrick
Dag Patrick,

in de afgelopen maanden hebben we onderzocht of en hoe dit voor ons een optie zou zijn. Voorlopig is de conclusie dat we hier nu geen tijd (en geld) in gaan steken als Stichting.

We hebben om Scramble digitaal te maken een manier van werken ingericht die voor ons nu werkt. Kijkende naar de diverse software voor PDF-creatie zou onze hele manier van werken op de kop moeten. En we zijn allemaal vrijwilligers die Scramble doen naast vele andere dingen in ons leven. De tijd ontbreekt en daarnaast steken we deze liever in het zo actueel mogelijk houden van onze content zoals onze orbats en databases.

Overigens is het altijd mogelijk om een pagina in je browser af te drukken als PDF. Bij Windows zit er tussen je printers een printer met de naam "Microsoft Print to PDF". Klik hierop en hij transformeert de pagina die je open hebt in een PDF. Lay-out technisch niet 100%, maar wel wellicht een bruikbaar alternatief voor je.

Groet,

Anton Homma
Voorzitter Dutch Aviation Society -Scramble
patrick dirksen
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 3204
Joined: 11 Sep 2002, 00:12
Type of spotter: Mil & ex-mil, zowel nummers als platen!
Subscriber Scramble: patrick dirksen
Location: Eindhoven (en een beetje Epe)

Re: Scramble gaat digitaal

Post by patrick dirksen »

Hoi Anton,

Helaas, helaas, voor mij blijft het een enorm gemis. Maar dank voor de terugkoppeling.
Cheers,

Patrick Dirksen
Tristar Aviation
User avatar
SquAdmin
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 3734
Joined: 21 Feb 2003, 11:04
Location: C a/d Y

Re: Scramble gaat digitaal

Post by SquAdmin »

Aangezien ik nog geen reactie heb ontvangen op het eerdere bericht dat ik plaatste probeer ik het hier nogmaals:

Subscribed on March 13th, paid the fee but haven't heard anything since then. What's supposed to be the next step?
Greetz,

Patrick
jurgen
Scramble Junior
Scramble Junior
Posts: 242
Joined: 12 Apr 2006, 23:00
Type of spotter: serious
Subscriber Scramble: Jurgen van Toor
Contact:

Re: Scramble gaat digitaal

Post by jurgen »

Hoi Patrick,

Ik denk het makkelijkste is om een mail te sturen naar Jaap op (subscribe@scramble.nl), hij reageert normaal heel snel.
Jurgen van Toor
www.4Aviation.nl
User avatar
frank kramer
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 4565
Joined: 28 Jun 2003, 21:58
Subscriber Scramble: frank kramer
Location: het kan in Almere

Re: Scramble gaat digitaal

Post by frank kramer »

Opmerking over het nieuwsbericht over de Griekse flypast: de 2 T-6en en 2 M346en die WEL op de foto staan, staan NIET in het overzicht: 002/036/250/252
Frank Kramer

Always going forward... still can't find reverse!
User avatar
Key
Site Admin
Site Admin
Posts: 11184
Joined: 06 Dec 2002, 09:21
Type of spotter: F2
Subscriber Scramble: U bet
Location: ex EHAM

Re: Scramble gaat digitaal

Post by Key »

Hmm, da's nie goe. Dank je Frank, doorgegeven!

Erik
Engines Turning Or People Swimming
Post Reply

Return to “Messages from & to Scramble”