Moderator: gatso76
![]() ![]() |
Embraer 135? Die zie je hier steeds minder dus vraag me af waar die info vandaan komt. Zal wel een tikfout zijn.- The B737-700, B777-300 and Emb135 delivered the most growth in AMS movements.
Quite an effort if your country is the fastest growing destination but your airline shows the biggest decline in pax movements.XYZ wrote:The AMS Schiphol Performance Review 2011 is now available on the SPL Website:
Here you will read that in 2011:
- While MALEV saw the biggest decline.
- Hungary was the fastest growing European destination.
http://trafficreview2011.schipholmagazi ... eview.html
Zo, dat is lekker kort door de bocht. Zal het er ook niet mee te maken hebben dat Malev en KLM hun code-share hadden beeindigd en KLM zelf weer op BUD ging vliegen?Rene Klok wrote:Quite an effort if your country is the fastest growing destination but your airline shows the biggest decline in pax movements.
No surprise then that Malev went bust.
Kort door de bocht is de snelste route naar je doel......SGB wrote:Zo, dat is lekker kort door de bocht. Zal het er ook niet mee te maken hebben dat Malev en KLM hun code-share hadden beeindigd en KLM zelf weer op BUD ging vliegen?
Begrijp je punt, maar juist daarom zijn statistische feiten in principe altijd al zeer onbetrouwbaar, zeker zonder verdere achtergrond gegevens. In deze dus dat MA is 2010 alle passagiers tussen AMS en BUD vervoerde, en in 2011 dit moest delen met KL, en dus ook de KLM transfer passagiers verloor. De route BUD-AMS kon met alleen hun eigen (transfer)passagiers echter best winstgevend zijn. De hele ondergand van MA is een complex en lang verhaal.Ik wilde eigenlijk enkel maar wijzen op de schijnbare contradictie tussen twee statistische feiten.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more