Moderator: gatso76
De VOS1 van vanochtend was inderdaad de CX B-HOYangel77 wrote:Was de VOS 1 van 15:08 uur "bestemd" voor de PH-BQF (KL744)
Welk toestel was "betrokken" bij de VOS van 06:47 uur ?
en die zal ook niet vertrekken voordat motor 4 vervangen is...komt morgen op de freighter binnenB767-300ER wrote:Bij de VOS van vanmorgen was volgens mij de B-HOY van CX.
Uitgaande vlucht naar CDG ook gecancelled en vertrek terug naar HKG (1400lt nog steeds niet vertrokken)
Volgens mij was dat de PH-SHQ. En niet veel later gevolgd vanuit het Oosten door de PH-SHK.Optimus wrote:Heeft iemand vanmiddag toevallig de CHC AW139 gelezen gelezen die de dames en heren in de toren trakteerde op een close-up?
Alvast bedankt,
Kees
Stond in de weg op S dus inderdaad maar verplaatst naar R87 Crew blijft aanboord...Marco wrote:Vandaar van S naar R verplaatst?
Klopt, 50% kans dus...Ger wrote:Volgens mij was dat de PH-SHQ. En niet veel later gevolgd vanuit het Oosten door de PH-SHK.
Prachtig interieur en vooral de cabine verlichtingB767-300ER wrote:TFL gate D8 en vertrekt pas de 3e
Vannacht komt er een andere AN12 om de vracht op de halen..0300 de UR-DWFDutch Spotter wrote:Yesterday evening, the Antonov was towed from S96 to R87.Staat de antanov en zo ja is daar al meer over bekend
I have no idea when it will. I Think when the Aviation Authority's give the green light
Gr DJ
Has just left and according SBS-radar it's indeed B-2440.YORKSHIRESI wrote:Jade , am sure i read it 2440, yet reg on one site said 2439 !! 2440 was on my iphone plotter app !!!!
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more