Moderator: gatso76
die baan (buitenveldert) is lang niet altijd in gebruik.. alleen bij harde wind of als er onderhoud word gedaan aan andere banen.Raptor NL wrote:Vergeet niet dat we altijd nog langs de Buitenveldert (McDonalds) kunnen staan, als is de plek niet al te goed.
Bovendien kan je altijd nog foto's maken bij de Aalsmeerbaan (tegenover Fokker) en bij het landen op de Zwanenburgbaan.
Bij de Kaagbaan kan je ze ook altijd nog uit de lucht pakken (op de parallelweg van de N201)....
Voor de super-mooie plaatjes misschien allemaal wat minder, maar er zijn nog genoeg mogelijkheden.
Schiphol zal niet aan de Spotters denken, en daar hebben ze groot gelijk in. Het vliegveld is er niet om het ons naar ons "spotters" zin te maken.
De uitbreiding van het vrachtareaal zal goed voor Schiphol, werkgelegenheid en economie zijn. En ik geloof niet dat spotters dat zijn.
Rap
Jammer is alleen dat deze beslissing echt niet gaat worden teruggedraaid en volgens mij weet iedereen dat hier ook wel. Dus in plaats van, 100% tevergeefs, te proberen dit tegen te houden, kan je beter constructief meedenken. Ga bijvoorbeeld bedenken waar een nieuwe plek zou kunnen komen. Of hoe die zou moeten worden ingericht, ik denk bijvoorbeeld aan een soort 'tribune' opstelling, zodat je altijd over de mensen voor je heen kan kijken. Of wat je dan maar kan bedenken. Volgens mij kan Schiphol daar veel meer mee en alle spotters (en dagjesmensen) ook. Dan kan je echt zeggen: niet geschoten is altijd mis!Henk Voortwijs wrote:Niet geschoten is altijd mis, toch? Zo te lezen heb jij ook baat bij de uitbreiding van Schiphol.
Henk.
Haha, behalve die paar extra freigters die op AMS landen en ik nog op de foto moet hebben, niet...Henk Voortwijs wrote: Zo te lezen heb jij ook baat bij de uitbreiding van Schiphol.
Henk.
De Buitenveldert McDo-plek is leuk voor dagjesmensen met jengelende kindertjes. Voor fotografie is het knudde. Aan de Polderbaan plek hoeven ze niets te veranderen, misschien alleen een stukje extra asfalt voor autos, zodat mensen die hun rijbewijs theorie alweer vergeten zijn hun auto daar neer kunnen zetten (dus niet op het FIETSpad. FIETS!! Er staat een bord, maar sommige mensen snappen dat niet).Raptor NL wrote:Vergeet niet dat we altijd nog langs de Buitenveldert (McDonalds) kunnen staan, als is de plek niet al te goed.
Bovendien kan je altijd nog foto's maken bij de Aalsmeerbaan (tegenover Fokker) en bij het landen op de Zwanenburgbaan.
Bij de Kaagbaan kan je ze ook altijd nog uit de lucht pakken (op de parallelweg van de N201)....
Voor de super-mooie plaatjes misschien allemaal wat minder, maar er zijn nog genoeg mogelijkheden.
Schiphol zal niet aan de Spotters denken, en daar hebben ze groot gelijk in. Het vliegveld is er niet om het ons naar ons "spotters" zin te maken.
De uitbreiding van het vrachtareaal zal goed voor Schiphol, werkgelegenheid en economie zijn. En ik geloof niet dat spotters dat zijn.
Rap
Ssssssssssssssttttttt...........geen slapende honden wakker makenMichel wrote:Iemand al eens aan deze theorie gedacht? (die overigens op geen enkel feit gebasseerd is!)
De spottersplek bij de Kaagbaan gaat dicht en niet veel later moet er alsnog betaald gaan worden voor de wandelpier op Centrum.
Zou zomaar kunnen natuurlijk....
Laat me even diepgraven in dat geheugen van me... Volgens mij is het al heel lang bekend dat de spottersplaats gaat verdwijnen. Of laat ik het andersom zeggen, het is al heel lang bekend dat de Luchthaven in die hoek wil gaan uitbreiden.Michel wrote:Iemand al eens aan deze theorie gedacht? (die overigens op geen enkel feit gebasseerd is!) De spottersplek bij de Kaagbaan gaat dicht en niet veel later moet er alsnog betaald gaan worden voor de wandelpier op Centrum. Zou zomaar kunnen natuurlijk....
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more