En dat zou een wel eens begin kunnen worden om de 737s te gaan vervangen voor de A320/A321 Neo's.Bank_angle wrote:https://luchtvaartnieuws.nl/nieuws/cate ... ernieuwing
Mocht dit voor KLM zijn dan neem ik aan dat de A220 onder KLM Cityhopper gaat vallen. Enige manier om te groeien met aantal stoelen (ivm slots).
CaptainRoPro wrote:Deze testvlucht is niet doorgegaan, en de planning is verplaatst naar vrijdag 14 juni...CaptainRoPro wrote:De eerste vlucht voor de 787-10 PH-BKA staat gepland voor dinsdag 11/06/2019.
Ik ben een andere mening toegedaan,KLM gaat de 737 echt niet, let wel echt niet, vervangen voor de A320-/321,de A310/330,die men had/heeft, is men nooit te vreden over geweest,dat AIR FRANCE,airbusen heeft is meede ook omdat de Fransen in het Airbus project zitten en (volgens mij) niets anders.Avgeek wrote:En dat zou een wel eens begin kunnen worden om de 737s te gaan vervangen voor de A320/A321 Neo's.Bank_angle wrote:https://luchtvaartnieuws.nl/nieuws/cate ... ernieuwing
Mocht dit voor KLM zijn dan neem ik aan dat de A220 onder KLM Cityhopper gaat vallen. Enige manier om te groeien met aantal stoelen (ivm slots).
Ik vraag me af of dat een slimme zet zou zijn voor KLM. Of ze zijn een hele loyale Boeing klant.B767-300ER wrote:Ik deel je mening Martin
HV heeft al gekozen voor de MAX. KLM zal volgen.
AF zal voor Airbussen gaan, waar de 220 ook prima dienst kan doen. KLM gaat over een paar jaar voor de E2.
Het wachten is nu op annuleringen van orders van anderen voor de MAX. KLM is al jaren koning in het kopen van vrijgekomen productieslots van wegvallende klanten om zo goedkoper kisten in te kunnen kopen. Daarbij is er via lessors nog voldoende te krijgen.
Waarom. Het voordeel van een single type rating voor de hele vloot vervalt al gezien het feit dat de longhaul vloot van KL over een paar jaar volledig Boeing is.Avgeek wrote:
Airbus belooft namelijk 1 Type Rating op de hele A200/320N reeks, financieel en operationeel gezien zou de Airbus beter moeten zijn (in theorie) voor de airline.
Een dagje later is het geworden op de 15e als BOE211....nemaco wrote:Is deze ook niet doorgegaan?
CaptainRoPro wrote:Deze testvlucht is niet doorgegaan, en de planning is verplaatst naar vrijdag 14 juni...CaptainRoPro wrote:De eerste vlucht voor de 787-10 PH-BKA staat gepland voor dinsdag 11/06/2019.
KLM kijkt eerst de kat uit de boom, en gaat dan pas bestellen, zie de tripleB767-300ER wrote:Ik deel je mening Martin
HV heeft al gekozen voor de MAX. KLM zal volgen.
AF zal voor Airbussen gaan, waar de 220 ook prima dienst kan doen. KLM gaat over een paar jaar voor de E2.
Het wachten is nu op annuleringen van orders van anderen voor de MAX. KLM is al jaren koning in het kopen van vrijgekomen productieslots van wegvallende klanten om zo goedkoper kisten in te kunnen kopen. Daarbij is er via lessors nog voldoende te krijgen.
Zover ik hieruit begrijp is dit al een "bestaande order" die nu alleen via ALC lease wordt geleverd aan KLM, dus niet als extra 787-10 in de vloot.Eug14 wrote:1 787-10 extra in de lease bij alc geleverd in 2021
CaptainRoPro wrote:Zover ik hieruit begrijp is dit al een "bestaande order" die nu alleen via ALC lease wordt geleverd aan KLM, dus niet als extra 787-10 in de vloot.Eug14 wrote:1 787-10 extra in de lease bij alc geleverd in 2021
Correct me if i'm wrong...
https://www.upinthesky.nl/2019/06/17/kl ... ssion=true
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more