Trainingflyer11_ wrote: ↑14 Apr 2024, 13:25 Vandaag is de PH-BGQ naar Chateauroux in Frankrijk gevlogen, waarschijnlijk voor opslag of gewoon een trainingsvlucht
https://fr24.com/data/aircraft/ph-bgq#34c43882
Ondertussen weer terug op Schipholflyer11_ wrote: ↑14 Apr 2024, 13:25 Vandaag is de PH-BGQ naar Chateauroux in Frankrijk gevlogen, waarschijnlijk voor opslag of gewoon een trainingsvlucht
https://fr24.com/data/aircraft/ph-bgq#34c43882
Als je even kijkt op bv Flightradar dan zie je dat het toestel diverse touch and go’s heeft gemaakt en weer is terug gevlogen naar Amsterdam. Het waren de eerste landingen voor een aantal aankomende FO’s.niekkie wrote: ↑14 Apr 2024, 13:29Trainingflyer11_ wrote: ↑14 Apr 2024, 13:25 Vandaag is de PH-BGQ naar Chateauroux in Frankrijk gevlogen, waarschijnlijk voor opslag of gewoon een trainingsvlucht
https://fr24.com/data/aircraft/ph-bgq#34c43882
Dat is balen.. Misschien hopelijk voor jou dat het evt slecht weer is (zoals vandaag) die dag en dat er vluchten waaronder je 737 vlucht geannuleerd wordt en je een nieuwe vlucht mag boeken....KLMSafetyHerald wrote: ↑15 Apr 2024, 11:23 De Inaugural vlucht voor de PH-AXA is verplaatst naar 16 september.
Ik had geboekt voor 26 augustus voor deze eerste vlucht, maar (*helaas) ga ik nu met de 737-800...
(*Ook leuk natuurlijk, maar het idee van deze dag was om met de eerste A321N vlucht mee te gaan).
Wegens de kosten alleen een gewoon ticket kunnen boeken en niet een flexibele....
Oef, en wellicht wordt die datum weer verschoven. Het is héél aantrekkelijk om een ticket te kopen, maar ik kijk nog even de kist uit de boom.KLMSafetyHerald wrote: ↑15 Apr 2024, 11:23 De Inaugural vlucht voor de PH-AXA is verplaatst naar 16 september.
Ik had geboekt voor 26 augustus voor deze eerste vlucht, maar (*helaas) ga ik nu met de 737-800...
(*Ook leuk natuurlijk, maar het idee van deze dag was om met de eerste A321N vlucht mee te gaan).
Wegens de kosten alleen een gewoon ticket kunnen boeken en niet een flexibele....
Ik ga gewoon vliegen, anders is het ook grotendeels weggegooid geld. Maken er gewoon een leuk dagje van, de terugvlucht hadden we ook in de avond gepland (E175) zodat we op ons gemak de stad in konden.
Volgens mij is de oorzaak gevonden en ook de herstelwijze. Nu heeft P&W alleen nog geen capaciteit om alle motoren met issues snel te helpen. De mij bekende recente gegevens zeggen dat het een half tot driekwart jaar kan duren voor een motor hersteld is en weer aan een vleugel gehangen kan worden.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more