Ja het blijft wel een speculatie, maar als ik zo bekijk zullen ze ook Airbus A321NEO-LR aanschaffen voor deze vluchten via opties verzilveren. Het lijkt me niet dat Transavia deze vluchten kan uitvoeren, want past gewoon niet in haar filosofie en strategie. Ik denk of vermoed ik dat ze een nieuwe dochtermaatschappij kan oprichten die kan concurreren met La Comapgnie uit Frankrijk met haar all Business Class uitvoering.HV-EIN wrote: ↑25 Mar 2024, 11:33 https://simpleflying.com/air-france-klm ... -new-york/
Bijzonder bericht! In ieder geval is het voer voor speculatie.
https://luchtvaartnieuws.nl/nieuws/cate ... eo-vliegenDat Smith nu toch deze uitspraken doet, heeft mogelijk nog een ander motief: namelijk om op pole position te staan als het Italiaanse ITA Airways, dat dominant is op Linate, op de luchthaven slots moet afstaan vanwege de overname door Lufthansa.
Lijkt me een vrij optimistische modificatie tijd voor PH-BVV, geen enkele 773 Business Single Aisle + Premium Comfort Class ombouw tot nu toe was zo snel gereed.
Tekort aan technisch personeel, veel AOG's , waarbij extra personeel nodig is en late levering van (modificatie)onderdelen.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more