En welke bron geeft dit 'feit' aan? Tip: vergeet die bron vervolgens maar gewoon.Alpha Kilo One wrote:Eigenlijk zijn er 35 JFF besteld. Die 2 die nu rondvliegen, komen nooit meer in dienst. Zijn prototypen bijna.....
Het getal 37 is afkomstig uit een berekening van het aantal dat nodig is om aan de huidige taken te kunnen voldoen. Het aantal dat werkelijk zal komen is afhankelijk van de prijs.DMS JUAN wrote:Er zijn tot nu 37 F-35A's besteld, dus dat aantal van 30 van meneer klaver klopt niet. In 2022 zal de beslissing vallen over hoeveel F-35's erbij komen.
Klopt ook niet veel van. Of niks, eigenlijk.DMS JUAN wrote:In 2022 zal de beslissing vallen over hoeveel F-35's erbij komen.
C-130Js? Is dat niet veel te nieuw voor de KLu? De laatste 2 aangeschafte exemplaren waren enige decennia oud! Ik zou eerder een opgelapte fiscal year 80-90 C-130H verwachten!Stafsels wrote:
Hopelijk neemt men de Duitse en Franse lessen mee dat een A400M niet 1 op 1 een C-130 kan vervangen. Hopelijk daarmee op termijn dan C-130J's.
Grtzzz
Stafsels
Wat zou dan het nut zijn om de huidige toestellen te vervangen? (en vergeet niet dat de C-130J ook al weer een jaartje of 20 rondfladdert)Bennie wrote:C-130Js? Is dat niet veel te nieuw voor de KLu? De laatste 2 aangeschafte exemplaren waren enige decennia oud! Ik zou eerder een opgelapte fiscal year 80-90 C-130H verwachten!
Note de smiley bij de post van Bennie! Ik maakte pas dezelfde opmerking; ze zullen wel twee MC-130J's kopen van AMARG en die demodificeren of iets dergelijks! <=- let op: smiley!aviodromefriend wrote:Wat zou dan het nut zijn om de huidige toestellen te vervangen? (en vergeet niet dat de C-130J ook al weer een jaartje of 20 rondfladdert)Bennie wrote:C-130Js? Is dat niet veel te nieuw voor de KLu? De laatste 2 aangeschafte exemplaren waren enige decennia oud! Ik zou eerder een opgelapte fiscal year 80-90 C-130H verwachten!
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more