Als het goed is, is dit voor de Gumball 3000.mwpeters wrote:Twee vluchtjes voor Defensie (11 LuMob) neem ik aan?
Ze hebben een nieuwe methode bedacht voor het laden. Ze gaan de auto's stapelen, waarbij de bovenste auto 180 graden omgedraaid is en op de kop ligt. Zo passen ze allemaal beter in elkaar en zo past het ook in één 747.remco spotter wrote:xxxx-0700 N418MC 744F Atlas Air naar Reno
xxxx-1200 PH-OYI 763 Arke naar Reno
dus even voor de duidelijk,er waren een paar jaar geleden 3 antonov 124 nodig voor de auto,s?
en die gaan ze nu proppen in 1 atlas 747 dat kan toch niet?
gaan de andere auto,s bulk mee in de 767 van arke
Als je een paar regels boven jou bericht leest, zie je dat het een Atlas 74F (N418MC) en de Arke 767 betreft.ronaldairbus wrote:Al bekend welke toestellen en wanneer het transport gaan verzorgen?
Als ze er morgen vroeg uit moeten, zal er toch wel bekend zijn wat en hoelaat er gepland staat?
Als er iets anders bekend is wordt het wel gemeld.ronaldairbus wrote:Ja dat had ik gelezen, maar zoals eerdere reacties gaan daar geen 120 autos in passen.
Zoals eerdere reactie boven, staat er gemeld dat er een andere manier van indelen wordt gebruikt, dat alle 120 auto's in een 747 passen.ronaldairbus wrote:Ja dat had ik gelezen, maar zoals eerdere reacties gaan daar geen 120 autos in passen.
Ik zie die reactie ook niet staan.mdemooij wrote:Ik zie die reactie anders niet meer staan?
Dat is best knap met 39 posities tot je beschikking.Arne787 wrote:in de 747 willen ze sowieso 80 auto's laden!
Kinds
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more