Ik denk dat er een soort van staatsgarantie ligt. Geen enkele bank zal zonder overheidsondersteuning een tent met de historie van SLM willen (of kunnen!) ondersteunen…
nilsko wrote: ↑02 May 2024, 09:00
Serieuze vraag: Waarom een PM? Met andere woorden: even er van uitgaande dat het informatie relevant voor de vraag is, waarom niet hier delen?
Weet iemand wat de status is van PH-NXB/C/H? ze hebben al gemiddeld drie maanden niet meer gevlogen. Ik las dat het motorprobleem zou zijn opgelost? Volgens mij is de oorzaak gevonden en ook de herstelwijze. Nu heeft P&W alleen nog geen capaciteit om alle motoren met issues snel te helpen. De mij b...
Op https://eaip.lvnl.nl/web/2024-02-08-AIRAC/html/index-en-GB.html EHAM AD 2.18 kan ik wel de overview zien, maar volgens mij is er geen specifieke R/S frequentie: Schiphol Ground 121.560 INFO not AVBL INFO not AVBL H24 121.705 INFO not AVBL INFO not AVBL H24 121.805 INFO not AVBL INFO not AVBL H24 ...
(Het benadert de lullige geruchtenmolen die we als spotters allemaal kennen uit de jaren 80-90…) Ik denk dat er inmiddels genoeg spotters zijn die in die periode nog niet geboren waren of waarvan de ouders toen net leerden lezen en schrijven. Kortom: Wat was de "lullige geruchtenmolen" van jaren 80...
Laten we het er maar op houden dat Transavia gedegen marktonderzoek zal doen en gesprekken met de politiek zal voeren. Denk niet dat extreem speculeren interessant is, ook al is het het Praethuys… (Het benadert de lullige geruchtenmolen die we als spotters allemaal kennen uit de jaren 80-90…)
Wat was de reden dat KLM Boeing 787-9 PH-BHO van 11 januari t/m 18 januari 2024 op Teruel (Spanje) verbleef. Zojuist weer geland op 22 met vluchtnummer KL9872. Ieder geval geen schilderbeurt. Deco onderhoud. ik heb deze B787 gefotografeerd bij binnenkomst naar 27 met een break off naar 22, maar er ...
Als Schiphol moet krimpen kun je toch beter de grotere kusten houden en minder kleinere bestellen/in dienst hebben? Het gaat immers om vliegbewegingen, niet aantallen pax?