DEMO AH-64D

ImageImageA special Forum for Gilze-Rijen and Gilze Rijen Aviation Society (GRAS) with news, facts and social talk from the south.

Moderator: SWAT 11

Forum rules
Image
Image
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too.
Post Reply
GIPS
Scramble Addict
Scramble Addict
Posts: 1518
Joined: 16 Feb 2006, 12:19
Type of spotter: Die Hard Military and GRAS REIZEN
Subscriber Scramble: GIPS

DEMO AH-64D

Post by GIPS »

Hoi Hoi,


Komt er volgend jaar weer een demo AH-64D??
Omdat de laatste 2 weken bijna dagelijk een kist een soort van demo oefent....??

Grz,

Gijs
"GIPS"
GIJS TEN VELDE
GRAS REIZEN
GRAS TRAVEL DEPARTEMENT
User avatar
Hurricane
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 5402
Joined: 05 Oct 2003, 18:03
Type of spotter: F4 + H5
Subscriber Scramble: Hurricane
Location: EHVB

Re: DEMO AH-64D

Post by Hurricane »

GIPS wrote:Hoi Hoi,


Komt er volgend jaar weer een demo AH-64D??
Omdat de laatste 2 weken bijna dagelijk een kist een soort van demo oefent....??

Grz,

Gijs
Voorlopig is dit (ivm financiële redenen) op de lange baan geschoven. Misschien nog n keer een inval beurt op verzoek van Boeing maar dat is het wel.

Waarschijnlijk hebben de huidige nachtvlieg oefeningen te maken met je 'demo-achtige oefeningen' :wink:

Adios, Hurricane.
Groeten,
Ron
User avatar
Thijs
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 5067
Joined: 10 Feb 2003, 13:42
Subscriber Scramble: Thijs
Location: West Intercourse Island
Contact:

Re: DEMO AH-64D

Post by Thijs »

ik sprak vorige week een techneut op radom en men wil de demo graag terug hebben het volgende seizoen. Zeker gezien de open dagen op gilze. Maar ja tussen willen en daadwerkelijk doen zit nog een hele wereld. Voorlopig nog niks uit officele bron vernomen, helaas.
Assume makes an ASS of U and ME.
Viperdriver
Scramble Senior
Scramble Senior
Posts: 354
Joined: 22 Jun 2003, 11:25

Re: DEMO AH-64D

Post by Viperdriver »

Hurricane wrote:
GIPS wrote:Hoi Hoi,


Komt er volgend jaar weer een demo AH-64D??
Omdat de laatste 2 weken bijna dagelijk een kist een soort van demo oefent....??

Grz,

Gijs
Voorlopig is dit (ivm financiële redenen) op de lange baan geschoven. Misschien nog n keer een inval beurt op verzoek van Boeing maar dat is het wel.

Waarschijnlijk hebben de huidige nachtvlieg oefeningen te maken met je 'demo-achtige oefeningen' :wink:

Adios, Hurricane.
Ik heb dit ook al twee keer zien gebeuren de laatste twee weken, en dit gebeurde gewoon overdag dus het zal denk ik niet met het nachtvliegen te maken hebben. De bus van het demo-team zie ik trouwens ook nog geregeld rondrijden.
Viperdriver
Scramble Senior
Scramble Senior
Posts: 354
Joined: 22 Jun 2003, 11:25

Re: DEMO AH-64D

Post by Viperdriver »

Vanmiddag rond een uur of 3 zag ik weer een Apache een demo oefenen. Ik heb toen even de scanner aangezet omdat ik toch wel benieuwd was. Toen de vliegers klaar waren melden ze zich bij de toren dat ze klaar waren met het oefenen van de demo en wilde landen.
User avatar
jimmy van drunen
Scramble Master
Scramble Master
Posts: 6426
Joined: 23 Dec 2006, 22:32
Type of spotter: Photographer
Location: Tilburg, near EHGR RWY28

Re: DEMO AH-64D

Post by jimmy van drunen »

Dit heb ik ook waargenomen, ze zaten vrij hoog!, ze vlogen rond het veld :wink:
Jeroen K
Scramble Rookie
Scramble Rookie
Posts: 67
Joined: 27 Jul 2008, 12:03

Re: DEMO AH-64D

Post by Jeroen K »

Dan is onderstaande Notam ook weer verklaard.

M1321/09 - 5134N0455E EHGR ARP RAD 3NM AIRDISPLAY, REQ TO AVOID AREA. GND - 3000FT AGL,
02 SEP 1300-1400, 03 SEP 0730-0830 1330-1430, 04 08 10 SEP 0900-1000 1300-1400,
02 SEP 13:00 2009 UNTIL 10 SEP 14:00 2009. CREATED: 25 AUG 09:53 2009

Of te wel donderdag aanstaande tussen 11.00 en 12.uur en tussen 15.00 en 16.00 uur lokale tijd weer een demo.

Jeroen
Post Reply

Return to “Gilze-Rijen & GRAS”