Adobe Lightroom
Forum rules
- Redskin301
- Scramble Addict
- Type of spotter: Graphical
- Subscriber Scramble: nee
Ik heb het probleem opgelost met dank aan redskin, ik heb diep in het register moeten opereren om de oude register data die was achtergebleven te verwijderenRedskin301 wrote:Ik heb een probleem sinds de update naar lightroom 1.3.1 doet mijn versie het niet meer, ik krijg als ik lightroom start de volgende foutmelding te zien
Ik heb al een keer heel de handel van de pc gedeinstalleerd en alles opnieuw geinstalleerd maar niets helpt. kan iemand mij verder helepen met dit probleem
- Redskin301
- Scramble Addict
- Redskin301
- Scramble Addict
- Redskin301
- Scramble Addict
- Polecat
- Scramble Master
- Type of spotter: Omnivore
- Subscriber Scramble: Polecat
Ik heb gisteravond ook de 1.31 er op gezet, en die doet het helegaar super...
Kan niet zeggen dat ik wereldschokkend veel veranderingen bemerk, maar het lijkt inderdaad wel allemaal iets sneller en iets scherper, en een paar kleine verbeterpunten in de menuutjes hier en daar zijn me ook al opgevallen...
Kan niet zeggen dat ik wereldschokkend veel veranderingen bemerk, maar het lijkt inderdaad wel allemaal iets sneller en iets scherper, en een paar kleine verbeterpunten in de menuutjes hier en daar zijn me ook al opgevallen...
Lightroom course
Hi all,
Ik heb me inmiddels opgegeven voor de cursus lightroom, maar cursus 1 zit al vol en voor een tweede cursus komen 'ze' nog 4 mensen tekort.... Voor iedereen die graag meer wil weten over lightroom: dit is je kans! Een paar messages terug kun je lezen hoe je je kunt registreren voor deelname.
mvg,
Bas van Oorschot
Ik heb me inmiddels opgegeven voor de cursus lightroom, maar cursus 1 zit al vol en voor een tweede cursus komen 'ze' nog 4 mensen tekort.... Voor iedereen die graag meer wil weten over lightroom: dit is je kans! Een paar messages terug kun je lezen hoe je je kunt registreren voor deelname.
mvg,
Bas van Oorschot