De laatste tijd komen er regelmatig nieuwe airbussen voor hun eerste verflaagje naar Maastricht? Welke reden zit hier achter? Vroeger deed Airbus toch het spuiten zelf?
Ik had begrepen dat vanaf onderop de lijst mensen Coco werden bij kl en meest seniore mensen van de Mac bij de Mac bleven. Maar kan het dan in theorie zo zijn dat de nummerlaatst bij jullie op de lijst bij de Mac blijft en een seniore baas gedwongen naar de KLM gaat?
Gonzo, is die bewuste baas vrijwillig overgestapt naar de co-co functie of gedwongen? Het lijkt mij dat een baas genoeg senioriteit heeft tov een f/o om binnen de Mac te kunnen blijven.
Een Fokker 70 naar Aarhus? Ik neem aan dat deze van Cityhopper is maar heb ik dan iets gemist? Kan nergens terugvinden dat ze naast Aalborg ook nog Aarhus hebben toegevoegd aan de bestemmingen in Denemarken.
Na aankomst in yul is de kist teruggevlogen naar egnx en daarna weer terug naar yul. Van daaruit de is kist naar Amsterdam terug gekomen. Op de vluchten vanuit ams en yul zal er volgens mij geen lading aan boord maar wat er richting yul vervoerd is is mij ook een raadsel. [ Post made via Mobile Devi...
Heb het antwoordmal gevonden. Vanwege de feestdagen waren Leeuwarden en het Belgische veld niet open op de dag van vertrek en zijn ze daarom vanaf Eindhoven vertrokken. Blijven ze nu deze week op Eindhoven omdat aankomend weekend Pinksteren is of gaan ze terug naar hun thuis basis? [ Post made via M...
Kan iemand uitleggen waarom deze kisten via Eindhoven gevlogen zijn? Hebben ze dan geen inflight refueling nodig tov vertrekken uit Leeuwarden? Wat is de reden voor de Belgische vrienden om samen met de nl-ers op te trekken?
De kist die deze hele route zou vliegen is na aankomst op East midlands stuk gegaan en enkele uren later weer teruggekeerd naar Schiphol. Vanuit Amsterdam is dezelfde middag nog een andere 747 via East midlands naar Canada gevlogen. Vanuit dat de mph31 de mph31y werd. Ik ben niet zo goed op de hoogt...
Als ik me goed herinner heeft KLM op Orlando gevlogen voordat Martinair deze route aanbod. Begin jaren negentig werden de 747 en de DC-10 en misschien wel de 747-400 daarvoor gebruikt.
Gonzo, hoe gaat dat dan precies in zijn werk? De MPR die ook als ad-hoc kist fungeert mag, uit mijn hoofd, 93 ad-hoc vluchten per jaar uitvoeren en wordt daarmee niet volledig benut. Is die restrictie opgeheven of is door onderhoud aan de andere kisten toch extra capaciteit nodig?