Also last KLM 747 flight to SFO. (KL605/PH-BFL)XYZ wrote:Last UA B789 service SFO-AMS-SFO for summer season S19:
- arr. 10.20 SFO - AMS B789 N45956
- dep. 14.50 AMS - SFO B789 N45956
And last KLM 747 flight to Nairobi. (KL565/PH-BFG)
Also last KLM 747 flight to SFO. (KL605/PH-BFL)XYZ wrote:Last UA B789 service SFO-AMS-SFO for summer season S19:
- arr. 10.20 SFO - AMS B789 N45956
- dep. 14.50 AMS - SFO B789 N45956
https://www.instagram.com/p/B3IuHiyBIVU/Biem wrote:In normale livery en kleine 100 sticker neem ik aan?E-R-I-C wrote:Jawel hoor, als BOE212 maar zonder regi.
Eerste commerciële vlucht voor deze kist, daarnaast heeft Delta hun A330neo's letterlijk nog nergens anders (internationaal) gevlogen dan SEA-PVG op 1 retour SEA-NRT na, en ook eerste keer dat er überhaupt een A330neo naar Amsterdam komt.Stefanb wrote: 0805-1005 N403DX A339 Delta Air Lines
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... nt-maartenBiem wrote:Iemand enig idee waarom de PH-AOB nu al 24 uur AOG staat op SXM? (Volgens schiphol.nl komt de KL789 met 27 uur vertraging binnen morgen)
Aangezien Air Mauritius op 25 oktober de laatste vlucht uitvoert naar Amsterdam verliezen we op Schiphol dus in 1 week alle - scheduled - A340 vluchten ...dvdzee wrote:Per 1 November vervangen door B777-200ER ex SIA frame 9V-SVL
In gebruik bij Air New Zealand vanwege de 787 motorproblemen.B767-300ER wrote:Dus toch ETOPS.
De samenwerking met TUI is beeindigd. Ben benieuwd
Kist staat momenteel stored at VCV.
Heeft daarvoor een kleine 8 maanden voor Air NewZealand gevlogen. Waarom die na 8 maanden alweer afscheid nemen van een kist..
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more