Ik geloof het wel, de KL812 iig zeker (met twee collegas).nemaco wrote:Klopt het dat beide vluchten met passagiers zijn uitgevoerd?
Ik geloof het wel, de KL812 iig zeker (met twee collegas).nemaco wrote:Klopt het dat beide vluchten met passagiers zijn uitgevoerd?
Gaat helaas niet gebeurenJeroentjuh wrote:Klopt. Dus hopen op een Australisch regje strakscHabu wrote:ook voor Alliance ?
Didn't arrive as SXI0001, they've just never changed the ICAO code in the transponder flight ID after we delivered it.Hurricane wrote:Should be a Airquarius Aviation Fokker 70 arriving as SXI0001, maintenance seems likelyBennie wrote:Inbound now is a South African bird, ZS-SKA.
Daarom een displaced threshold, en een opmerking op de charts dat je 50ft boven de grond moet zijn als je over de weg gaat!!Flyboy wrote:Dat weggetje ligt iets hoger en dat staat op de approachplates niet zodanig aangegeven.....
1220/____ IL76 UR-78786 UKM2405/____ UKKM/____Yorden
____/0820 H25B CS-DRK ____/NJE943B ____/LLBG 1030/1725 F900 VH-MQK VHMQK/VHMQK LSZH/LSZHGr.
1345LTRichard from Rotterdam wrote:Is er wellicht een vertrektijd bekend?
1035/1140 C30J B-583 DAF3060/3060 EKYT/EGUNYorden
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more